Nabór wniosków o organizację prac interwencyjnych - Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu

Вложенные приложения

Публикатор

Obrazek dla: Nabór wniosków o organizację prac interwencyjnych

06.02.2025

Nabór wniosków o organizację prac interwencyjnych

Nabór wniosków o organizację prac interwencyjnych Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu informuje, iż od dnia 06.02.2025r. uruchamia nabór wniosków o organizację prac interwencyjnych...

Obrazek dla: Podsumowanie Krajowego Funduszu Szkoleniowego za 2024r.

04.02.2025

Podsumowanie Krajowego Funduszu Szkoleniowego za 2024r.

Krajowy Fundusz Szkoleniowy, w skrócie KFS, jest to instrument rynku pracy wprowadzony w 2014 roku nowelizacją ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia...

Obrazek dla: Informacja dotycząca odbioru rocznych informacji...

31.01.2025

Informacja dotycząca odbioru rocznych informacji...

Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu informuje, iż będą wydawane roczne informacje podatkowe PIT-11 oraz raporty RMUA za rok 2024. Osoby, którym w 2024 roku tut. Urząd wypłacił...

Obrazek dla: Komunikat dotyczący naboru wniosków

30.01.2025

Komunikat dotyczący naboru wniosków

Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu informuje, iż od dnia 30.01.2025r. w sposób nieprzerwany przyjmuje wnioski dotyczące: 1. szkolenia indywidualnego, 2. bonu na zasiedlenie,...

Obrazek dla: Informacja o uruchomieniu naborów dedykowanych osobom z...

30.01.2025

Informacja o uruchomieniu naborów dedykowanych osobom z...

Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu informuje, iż od dnia 30.01.2025r. w sposób nieprzerwany przyjmuje wnioski: o zawarcie umowy o odbywanie stażu przez bezrobotnych z...


Aktualności i informacje

Nabór wniosków o organizację prac interwencyjnych

Nabór wniosków o organizację prac interwencyjnych
Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu informuje, iż od dnia 06.02.2025r. uruchamia nabór wniosków o organizację prac interwencyjnych w ramach posiadanego limitu środków Funduszu Pracy.
 
Czas trwania prac interwencyjnych organizowanych w 2025 roku to minimum 9 miesięcy zatrudnienia z okresem refundacji  wynoszącym 6 miesięcy.
   
Kwota refundacji (zwrot części kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne skierowanych bezrobotnych) wynosi:
1 500,00 zł brutto + składki na ubezpieczenie społeczne (płatnika) od tej kwoty.
 
Refundacja w ramach prac interwencyjnych stanowi dla pracodawcy lub przedsiębiorcy prowadzącego działalność gospodarczą pomoc de minimis.

Zainteresowani podmioty mogą uzyskać dodatkowe informację na temat naboru pod numerem telefonu: 33/ 475 75 28.
 
Powyższy nabór trwać będzie do wyczerpania środków finansowych określonych            w planie finansowym na 2025r. na realizację w/w zadania.
 
Kompletne wnioski wraz z załącznikami należy składać w terminie naboru:
    • w siedzibie Urzędu, w godzinach od 7.00 do 15.00
    • za pośrednictwem tradycyjnej poczty
    • w postaci elektronicznej za pomocą platformy ePUAP, e-Doręczenia lub praca.gov.pl  przy użyciu jednego z niżej wymienionych podpisów:
       - dokumenty podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu z zachowaniem zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym lub
       - dokumenty podpisane profilem zaufanym.
Wnioski nadesłane pocztą elektroniczną w postaci e-mail nie będą rozpatrywane.

 

Załączniki

Wniosek o organizację prac interwencyjnych
Wniosek o organizację prac interwencyjnych.pdf 442 KB
Wniosek o organizację prac interwencyjnych
Wniosek o organizację prac interwencyjnych.doc 2182 KB
Formularz informacji pomoc de minimis(1)
Formularz informacji pomoc de minimis(1).ods 48 KB
formularz-informacji-pomoc-de-minimis.pdf. (3)
formularz-informacji-pomoc-de-minimis.pdf. (3).pdf 88 KB
Wniosek o zwrot części kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki ZUS bezrobotnych zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych
Wniosek o zwrot części kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki ZUS bezrobotnych zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych.pdf 238 KB
Wniosek o zwrot części kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki ZUS bezrobotnych zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych
Wniosek o zwrot części kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki ZUS bezrobotnych zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych.doc 60 KB
Zasady realizacji programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej przez Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu w 2025 roku (2)
Zasady realizacji programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej przez Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu w 2025 roku (2).pdf 2817 KB

Rynek pracy

Statystyki i analizy

5,1%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec grudnia 2024 r.

wykres statystyki

Stawki

  • 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 48.969,72 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej

Akty prawne

Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Urząd

Informacje dla niepełnosprawnych

Język migowy

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Dane kontaktowe

Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu

34-300 Żywiec, ul. Łączna 28

tel./fax (033) 475-75-00/(33) 475-75-51
e-mail: kancelaria@pup.zywiec.pl lub sekretariat@pup.zywiec.pl
 
Godziny otwarcia Powiatowego Urzędu Pracy w Żywcu: 7.00 – 15.00
Godziny przyjmowania interesantów: 7.30 – 13.30
 
W ramach struktury Powiatowego Urzędu Pracy w Żywcu funkcjonuje 5 Lokalnych Punktów Informacyjno – Konsultacyjnych. 
W punktach tych obsługiwane są: osoby bezrobotne bez prawa do zasiłku oraz osoby poszukujące pracy w zakresie czynności ewidencyjno - rejestracyjnych i pośrednictwa pracy. Szczegółowe informacje  - TUTAJ